♥فقط خدا♥

چشم ها اورا نمیبینند..ولی او همه ی چشم هارا میبیند

♥فقط خدا♥

چشم ها اورا نمیبینند..ولی او همه ی چشم هارا میبیند

♥فقط خدا♥

تنها امیدم خداست

"نگران نیستم...
نگران هیچکس نیستم...
دنیا تمام می شود،
یا به بهشت می رویم...یا به جهنم...!
هر دو ...سرزمین خدا هستند...!
مهم دیدار خداست...
سلام خدا...
یک چیز بیشتر نمی گویم...
دوستت دارم...
راستی گفتی نا امید نباش...
من هم روی حرفت حساب باز کردم...
میدانم تو به من دروغ...
نمی گویی...

آخرین نظرات

با نام خدا آغاز میکنم..

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲ ق.ظ
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۶

نظرات  (۱۱)

سلام فقط میتونم بگم وبلاگت عالی حرف نداره خسته نباشی خدا اجرتو بده
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۶ مرتضی زمانی
سلام همراه و همکار عزیز

لایک مثبتت با خدا
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۱۳ ســــارا تــــک

سلام وب خوبی داری

اگه با تبادل لینک موافقی خبر کن

۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۱۷ مهلا اقاکاظم
به به اجی گلم!
کیمی جون این وبت خیلی خوبه!!دوسش دارم!واقعا فقط خدا!! :)
عااااااااااااااااااشسقتم خدا!!متوجهی؟؟
اگه خواستی این بلاگتو هم لینک کنم باید دوکار انجام بدی!
یک به بلاگه دیگم یه سری بزن!
دو بیایم بلاگ های همو بلینکیم!!
یعنی من دوتا بلاگه دوتا در تو بلاگم بلینکم وتو هم اینکاروبکنی!! اوکی؟؟
اگه موافق بودی بگو!
این بلاگتو دنبال میکنم! ^_^
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۵۵ مــــای رو دختر تنــــها
آجی سلام اومدم وبت
خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی عالی
لینک میکنم و دنبالت هم میکنم
منو لینک و دنبال کن
پاسخ:
باش
سلام عزیزم 
واقعا وبلاگت عالیهه
الان نه ولی بعدا قول میدم لینک هم این وبتو هم وبه دیگتو دنبال کنم تا تو رو هم خوشحال کنم اجیه گلم
اگه دوست داشتی خوشحال میشم که تو هم لینکمو دنبال کنی عزیزم
فعلا بای کمیا جووووون
لایک داشتی اجی


۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۲ ابوالفضل مهدوی فر
سلام
لینکتون کردم.
شما هم لینکم کنید.
موفق باشید
موفق باشید
۲۴ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۶ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
ما را با درج لینک یا بنر و یا نشر مطالب در وبگاه خود یاری نمائید
یاعلی
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">