♥فقط خدا♥

چشم ها اورا نمیبینند..ولی او همه ی چشم هارا میبیند

♥فقط خدا♥

چشم ها اورا نمیبینند..ولی او همه ی چشم هارا میبیند

♥فقط خدا♥

تنها امیدم خداست

"نگران نیستم...
نگران هیچکس نیستم...
دنیا تمام می شود،
یا به بهشت می رویم...یا به جهنم...!
هر دو ...سرزمین خدا هستند...!
مهم دیدار خداست...
سلام خدا...
یک چیز بیشتر نمی گویم...
دوستت دارم...
راستی گفتی نا امید نباش...
من هم روی حرفت حساب باز کردم...
میدانم تو به من دروغ...
نمی گویی...

آخرین نظرات

شماره ی خدا

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶ ب.ظ

Image result for ‫تلفن‬‎

سلام به همگی میدونستین شماره ی خدا چنده اول این مطلب روبخونید تا بفمید که شماره ی خدا چنده

نماز صبح ۲رکعت

نماز ظهر۴رکعت

نماز عصر۴رکعت

نماز مغرب۳رکعت

نماز عشا۴رکعت

و اگه همه ی رکعت هارو روی هم بزاریم میشه۲۴۴۳۴

این شماره ی خداست که ما با نماز خوندنمون با خدا حرف میزنیم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۷

نظرات  (۴)

واقعا عالی بود
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۵۰ پروانه های کوثر
سلام بسیار عالی 
 خدا قوت 
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۰۱ دانشجوی انقلابی
سلام دوست خوبم
خدا قوت
خیلی جالب و زیبا بود.
به روزم.
منتظر حضور گرمتون.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">