♥فقط خدا♥

چشم ها اورا نمیبینند..ولی او همه ی چشم هارا میبیند

♥فقط خدا♥

چشم ها اورا نمیبینند..ولی او همه ی چشم هارا میبیند

♥فقط خدا♥

تنها امیدم خداست

"نگران نیستم...
نگران هیچکس نیستم...
دنیا تمام می شود،
یا به بهشت می رویم...یا به جهنم...!
هر دو ...سرزمین خدا هستند...!
مهم دیدار خداست...
سلام خدا...
یک چیز بیشتر نمی گویم...
دوستت دارم...
راستی گفتی نا امید نباش...
من هم روی حرفت حساب باز کردم...
میدانم تو به من دروغ...
نمی گویی...

آخرین نظرات

شیطان میگوید........

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ق.ظ

حمل قرآن باشید ، شیطان دچار درد شدید در سر میشود و باز کردن قرآن ، شیطان را 

تجزیه می کند و با خواندن قرآن ، به حالت غش فرو میرود. و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود؟؟و آیا شما 

می دانید که هنگامی که می خواهید این پیام را به دیگران ارسال کنید. شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف 

کند؟؟؟به فکر نمازت باش مثل شارژ موبایلت! با صدای اذان بلند شو مثل صدای موبایلت! از انگشات واسه اذکار 

استفاده کن مثل صفحه کلید موبایلت! قرآن رو همیشه بخون مثل پیامهای موبایلت! خدایی ما کجاییم کپی کنید 

ببینیم چی میشه, آروم بگو (خدایا من عاشق توام و به تو نیاز دارم.به قلب من بیا.)اینو واسه أدد لیست هات بفرست 

و خدارو به یادشون بیار تاامشب یه معجزه ببینی.چون بوسیله تو و این پیام هزاران نفر به یاد خدا می افتند

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۲

نظرات  (۳)

۰۱ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۳ دختری از نسل حوا
باسلام
ممنون از حضورتون :-)
شما هم لینک شدید
صرفا جهت اطلاع :اسم وبلاگ من دختری از نسل حوا هستش اگر میشه اصلاح کنید :-)
یا حق
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۳۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
مطالب وبتون عالی بودن

تقریبا همه رو خوندم


:)


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">