♥فقط خدا♥

چشم ها اورا نمیبینند..ولی او همه ی چشم هارا میبیند

♥فقط خدا♥

چشم ها اورا نمیبینند..ولی او همه ی چشم هارا میبیند

♥فقط خدا♥

تنها امیدم خداست

"نگران نیستم...
نگران هیچکس نیستم...
دنیا تمام می شود،
یا به بهشت می رویم...یا به جهنم...!
هر دو ...سرزمین خدا هستند...!
مهم دیدار خداست...
سلام خدا...
یک چیز بیشتر نمی گویم...
دوستت دارم...
راستی گفتی نا امید نباش...
من هم روی حرفت حساب باز کردم...
میدانم تو به من دروغ...
نمی گویی...

آخرین نظرات


دریافت

لای لالایی گل زیبا مهتاب اومده بالا موقع خوابه حالا

لای لالایی گل رویا تواین شبای دنیا خیلی غریبه آقا

لای لالایی گل بارون وقتی که نیست آقامون غمی نداره درمون

لای لالایی گل لاله اشک چشما زلاله دیگه خوشی محاله


کاش زود تموم شن شبهای غیبت

زودتر سحر شه این شام غربت


لای لالایی شب نوره تو دلی که پرشوره آرزوی ظهوره

لای لالایی گل میخک دعا کن ای عروسک با دوتا دست کوچک

لای لالایی گل الماس بپیچه غرق احساس دوباره شمیم یاس

باز با دوتا چشم بسته دعا کن دلشکسته برای ماه خسته


تنهای تنهاست تو این زمونه

رنگین کمونه هفت آسمونه


لای لالایی گل پونه آقامون مهربونه دلش یه آسمونه

لای آقا روشن راهش فدای روی ماهش خدا باشه پناهش

لای لالایی گل شبنم میگه یه سپیده دم الا یا اهل العالم

لای لالایی گل نرگس کجایی گل نرگس کی میای گل نرگس


کاشکی بتابی خورشید ایمان

ای جان جانان مهدی دوران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۹

نظرات  (۱۷)

خیلی خوبه . فقط اگه میشه لطف کنید بگید چه جوری دانلود کنیم؟
پاسخ:
فقط روش کلیک کنین
سلام.اول اینکه سایتتون عالی بود.دوم این که اهنگ یا همون شعذ قشنگی بود متشکرم
عالیییییی بودددددددد آگه ستاره بخوان این ستاره های منه **********************************************************************************
واقعا عالی بود 
خیلی راحت دانلود شد
این آهنگ رو یک دختر بچه خونده که معلول جسمی و حرکتی هست . دختر بنیامین بارانا نخونده.
چی جوری دانلود کنم
پاسخ:
روی دریافت کلیک کنید
   اولا می گفتن صدای بارانا ، دختر بنیامینه ولی اصلش طدای امیر محمده توی عموپپورنگه
سلام
این آهنگو بارانا دختر بنیامین خونده

البته بعضیا میگن این شایعه هس
حتی بنیامین تو پیج خودش اینو گفته ک بارانا فعلا تصمیم ب خوندن هیچ شعری نگرفته
ولی این صدای اونه

امیدوارم اطلاعاتم تا حدی کمکتون کرده باشه
سلام ازتون بسیار سپاسگذارم
خیلی راحت و خوب دانلود کردم
چه طوری می تونیم اهنگ بی کلامشو پیدا کنیم؟
پاسخ:
متاسفانه خبر ندارم
فقط می تونم بگم فوق العاده است
ممنون
میشه بفرمایید این صدای کیه ؟
پاسخ:
متاسفانه من اطلاعی از این شعر ندارم فقط برام فرستاده بودن منم اینجا گذاشتم
سلام میشه فخ بفرمایید کی این آهنگ رو خونده؟ 

پاسخ:
متاسفانه من اطلاعی از این شعر ندارم برام فرستاده بودن اینجا گذاشتم
سلام کی خونده 
پاسخ:
متاسفانه من اطلاعی از این شعر ندارم برام فرستاده بودن اینجا گذاشتم
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۹:۵۹ یا صاحب الزمان
ممنون از این ترانـــه ی زیبا
از کجا دانلود کنم
خیلی قشنگ بود.من خیلی دنبال فایل صوتیش می گشتم ولی پیدا نمیکردم.که یکدفعه این ساتو پیدا کردم و با خوشحالی دانلود کردم.ممنونم.
پاسخ:
خواهش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">