♥فقط خدا♥

چشم ها اورا نمیبینند..ولی او همه ی چشم هارا میبیند

♥فقط خدا♥

چشم ها اورا نمیبینند..ولی او همه ی چشم هارا میبیند

♥فقط خدا♥

تنها امیدم خداست

"نگران نیستم...
نگران هیچکس نیستم...
دنیا تمام می شود،
یا به بهشت می رویم...یا به جهنم...!
هر دو ...سرزمین خدا هستند...!
مهم دیدار خداست...
سلام خدا...
یک چیز بیشتر نمی گویم...
دوستت دارم...
راستی گفتی نا امید نباش...
من هم روی حرفت حساب باز کردم...
میدانم تو به من دروغ...
نمی گویی...

آخرین نظرات

کیا تاحالا اصلا حرم نرفتن؟

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۹ ب.ظ


سلام
کیا تا حالا بخاطر مشکلات مالی اصلا حرم امام رضا نرفتن اگه خیلی دوس داری بری ولی نمیشه تو مؤسسه محبان الرضا ثبت نام کن به قید قرعه هر ماه چند نفر میبرن حرم با هزینه رایگان مهمون امام الرئوف انیس النفوس هستین .این طرح فقط شامل استان های غیر از خراسان های جنوبی شمالی و رضویی هست
جهت ثبت نام
اسم و فامیل سن و شهر خودتون رو به شماره 09152220320.
و یا شماره 09367065225
ارسال کنید و منتظر بمونید .
شرط این سهمیه واسه کسانیه که کلا تو عمرشون حرم نرفتن .
بعشق امام رضا تو گروه هات بفرس شاید کسی تا حالا نرفته و قسمتش بشه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۴

نظرات  (۲)

۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۱ حمید کریمیان زاده
 السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)
با سلام و عرض ادب و خسته نباشید 
بنده قاری قران هستم متاهل دارای یک فرزند که به نیابت از اقا امام رضا ع بنام ابوالفضل که چندین سال اسم اقا امام رضا را می‌شنوم هوای حرم میکنم نزدیک دوسال که خداوند متعال یک فرزندی صحیح و سالم داده نذر کرده بودم که بدم پیش اقا امام رضا ع اگر قسمت شود بدم پیش اقا چند روزی که مهمان اقا شوم خادم حرم شوم و نگذرم را ادا کنم .
آقا میشه یک روزی تو حرمت خاک کف پای زائر حرم شما شوم .وقتی نام مبارک شما به زبانم جاری میشه یاد کربلا می افتم تو صحن و سرای سقاخانه عموی تشنه لب اقا ابوالفضل العباس می افتم .یک شب تو خواب دیدم اومدم پابوس حرم شما دستم و به پرچم سبز حرم شما رسید و یکی بهم گفت خوش اومدی به خونه خودت .گفتم اقا میشه مریضم را شفا بدی انگاری با یک قطره آب از خواب پریدم و نگاهی به اطراف خود کردم و اذان صبح شد و به طرف وضوخانه رفتم 
 انشاالله قسمت ما هم شود یک روزی به زیارت اقا امام رضا برویم انشاالله.
حمید کریمیان زاده  از استان کرمان شهرستان رفسنجان  09198632800  03458315558 
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۶ مریم ماستری فراهانی
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
باسلام
انشالله قسمت بشه من از طریق این موسسه به مشهد مشرف شوم .
التماس دعا
مریم ماستری فراهانی
شماره تماس : 09125433984

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">