♥فقط خدا♥

چشم ها اورا نمیبینند..ولی او همه ی چشم هارا میبیند

♥فقط خدا♥

چشم ها اورا نمیبینند..ولی او همه ی چشم هارا میبیند

♥فقط خدا♥

تنها امیدم خداست

"نگران نیستم...
نگران هیچکس نیستم...
دنیا تمام می شود،
یا به بهشت می رویم...یا به جهنم...!
هر دو ...سرزمین خدا هستند...!
مهم دیدار خداست...
سلام خدا...
یک چیز بیشتر نمی گویم...
دوستت دارم...
راستی گفتی نا امید نباش...
من هم روی حرفت حساب باز کردم...
میدانم تو به من دروغ...
نمی گویی...

آخرین نظرات

گفتی بیا گفتم کجا

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۰۳ ب.ظ

شبتون بخیر دوستان عزیز...


گفتی بیا،گفتم کجا؟ گفتی میان جان ما

گفتی مرو.گفتم چرا؟ گفتی که میخواهم تورا


گفتی که وصلت میدهم.جام الستت میدهم

گفتم مرا درمان بده. گفتی چو رستی میدهم


گفتی پیاله نوش کن. غم در دلت خاموش کن

گفتم مرامستی دهی،با باده ای هستی دهی


گفتی که مستت میکنم،پر زانچه هستت میکنم

گفتم چگونه از کجا؟ گفتی که تا گفتی خودآ


گفتی که درمانت دهم. بر هجر پایانت دهم

گفتم کجا،کی خواهد این؟گفتی صبوری باید این


گفتی تویی دردانه ام. تنها میان خانه ام

مارا ببین،خود را مبین درعاشقی یکدانه ام


گفتی بیا. گفتم کجا. گفتی در آغوش بقا

گفتی ببین.گفتم چه را؟گفتی خدارا در خود آ


مولانا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۶

نظرات  (۳)

وقتی... 

وقتی‌ قلب‌هایمان‌ ڪوچڪ‌تر از غصه‌هایمان‌ می‌شوב 
وقتی‌ نمی‌توانیم‌ اشڪ‌هایمان‌ را پشت‌ پلڪ‌هایمان‌ مخفی‌ ڪنیم‌ 
و بغض‌هایمان‌ پشت‌ سر هم‌ می‌شڪنـב، 
وقتی‌ احساس‌ می‌ڪنیم‌ بـבبختی‌ها بیشتر از سهم‌مان‌ است‌ و رنج‌ها بیشتر از صبرمان؛ 
وقتی‌ امیـבها ته‌ می‌ڪشـב و انتظارها به‌ سر نمی‌رسـב، 
وقتی‌ طاقتمان‌ طاق‌ می‌شوב و تحملمان‌ تمام... 

آن‌ وقت‌ است‌ ڪه‌ مطمئنیم‌ به‌ تو احتیاج‌ בاریم‌ و مطمئنیم‌ ڪه‌ تو، 
فقط‌ تویی‌ ڪه‌ ڪمڪمان‌ می‌ڪنی... 
آن‌ وقت‌ است‌ ڪه‌ تو را صـבا می‌ڪنیم، تو را می‌خوانیم. 
آن‌ وقت‌ است‌ ڪه‌ تو را آه‌ می‌ڪشیم، تو را گریه‌ می‌ڪنیم، تو را نفس‌ می‌ڪشیم. 

وقتی‌ تو جواب‌ می‌ـבهی، 

‌ בانه‌ـבانه‌ اشڪ‌هایمان‌ را پاڪ‌ می‌ڪنی‌ و یڪی‌یڪی‌ غصه‌ها را از توی‌ בلمان‌ برمی‌ـבاری، 
‌ گره‌ تڪ‌تڪ‌ بغض‌هایمان‌ را باز می‌ڪنی‌ و בل‌ شڪسته‌مان‌ را بنـב می‌زنی، 
‌ سنگینی‌ها را برمی‌ـבاری‌ و جایش‌ سبڪی‌ می‌گذاری‌ و راحتی؛ 
‌ بیشتر از تلاشمان‌ خوشبختی‌ می‌ـבهی‌ و بیشتر از لب‌ها، لبخنـב، 
‌ خواب‌هایمان‌ را تعبیر می‌ڪنی‌ و בعاهایمان‌ را مستجاب‌ و آرزوهایمان‌ را برآورבه، 
‌ قهرها را آشتی‌ می‌ڪنی‌ و سخت‌ها را آسان. 
‌ تلخ‌ها را شیرین‌ می‌ڪنی‌ و בرבها را בرمان، 
‌ ناامیـבها، امیـב می‌شوב و سیاه‌ها سفیـב سفیـב... 

خـבایا ..
تورا صـבا میڪنیم ،تو را مے خوانیم .....
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۱۴ د‌ل‌باخته ..
و خدایی که در این نزدیکی است..
سلام بیا تا حرف نو بشنوی و تنها نباشی در خانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">