♥فقط خدا♥

چشم ها اورا نمیبینند..ولی او همه ی چشم هارا میبیند

♥فقط خدا♥

چشم ها اورا نمیبینند..ولی او همه ی چشم هارا میبیند

♥فقط خدا♥

تنها امیدم خداست

"نگران نیستم...
نگران هیچکس نیستم...
دنیا تمام می شود،
یا به بهشت می رویم...یا به جهنم...!
هر دو ...سرزمین خدا هستند...!
مهم دیدار خداست...
سلام خدا...
یک چیز بیشتر نمی گویم...
دوستت دارم...
راستی گفتی نا امید نباش...
من هم روی حرفت حساب باز کردم...
میدانم تو به من دروغ...
نمی گویی...

آخرین نظرات

الهی آمین...........

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ق.ظ

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۹

نظرات  (۱۴)

الهی امین :))))
ای جون:))
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۷ محمد آذرکار
عجب دعای خوبی.
هههه

راستی به ما سر بزنید ، خوشحال میشویم.
سلام ممنون از سایت خوبت لطفا بازم اپ کن ممنووووووووووووون
پاسخ:
چشم حالا که شما گفتیم حتما
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۲ حسین مداحی
سلام علیکم.
این هم کامنت! دیگه از خدا چی میخواین؟

سلام گلا...

ممنون...

موفق و منصور باشید
التماس دعا
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۲:۵۲ مرتضی زمانی حیدرلو
لایک مثبتت با خدا

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

سلام . ببخشید . من تازه امروز پیام شما رو دیدم آخه نمیدونستم ممکنه بعضی پیام ها بره تو هرزنامه !!!

به هر حال شرمندتونم . وبلاگتون زیباست . ان شاء الله در پناه خداوند موفق باشین .

 

الهی آمین !
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۲۲ ســــارا تــــک
لینک شدی:)))

عزیزم اگه شما هم به وبلاگ و سایت های دیگران بری و نظر بدی
اون هایم میان به وبت و نظر میدم مثل خوده من اجی
لایک داشتی
فعلا بای
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۹ مای رو دخمل تنها
الهههههههههههههههههییییییییییییییییی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمممممممممممممین
امین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">