♥فقط خدا♥

چشم ها اورا نمیبینند..ولی او همه ی چشم هارا میبیند

♥فقط خدا♥

چشم ها اورا نمیبینند..ولی او همه ی چشم هارا میبیند

♥فقط خدا♥

تنها امیدم خداست

"نگران نیستم...
نگران هیچکس نیستم...
دنیا تمام می شود،
یا به بهشت می رویم...یا به جهنم...!
هر دو ...سرزمین خدا هستند...!
مهم دیدار خداست...
سلام خدا...
یک چیز بیشتر نمی گویم...
دوستت دارم...
راستی گفتی نا امید نباش...
من هم روی حرفت حساب باز کردم...
میدانم تو به من دروغ...
نمی گویی...

آخرین نظرات

تقدیم به مهر بانو های روی زمین

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱ ب.ظ

Image result for ‫عکس تقدیم به مهر بانو های روی زمین‬‎

"پرویز پرستویی"

می گویند...

به زنان نباید بال و پر داد، می پرند!

اما زنان فقط پروازهای عاشقانه را دوست دارند، بی دلیل نمی پرند...


می گویند...

به زن نگویید دوستت دارم، خودش را می گیرد!

اما زنان ( فقط ) دستان عشقشان را می گیرند و می گویند ،دوستشان دارند...


می گویند...

نباید به زنان توجه زیاد کرد، خودشان را گم می کنند!

اما زنان وقتی گم می شوند که عشقشان بی توجهی کند...


زن جنس عجیبی است!

چشم هایش را که می بندی، دید دلش بیشتر می شود...

دلش را که می شکنی باران لطافت از چشم هایش سرازیر...

زن انگار آفریده شده تا روی عشق را کم کند!!!

تقدیم به مهربانوهای ایران زمین

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۷

نظرات  (۱)

۰۷ دی ۹۳ ، ۲۲:۵۵ مهدی ملکشاهی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">