♥فقط خدا♥

چشم ها اورا نمیبینند..ولی او همه ی چشم هارا میبیند

♥فقط خدا♥

چشم ها اورا نمیبینند..ولی او همه ی چشم هارا میبیند

♥فقط خدا♥

تنها امیدم خداست

"نگران نیستم...
نگران هیچکس نیستم...
دنیا تمام می شود،
یا به بهشت می رویم...یا به جهنم...!
هر دو ...سرزمین خدا هستند...!
مهم دیدار خداست...
سلام خدا...
یک چیز بیشتر نمی گویم...
دوستت دارم...
راستی گفتی نا امید نباش...
من هم روی حرفت حساب باز کردم...
میدانم تو به من دروغ...
نمی گویی...

آخرین نظرات

عددی که همه را متحیر کرد!!!

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ق.ظ


تعداد ایام هفته ۷ است.


عجایب دنیا ۷تا است.



طواف دور کعبه ۷تا است


سعی ببن صفا ومروه ۷تا است


نقاط تماس بازمین در نماز ۷تا است



آیات سوره فاتحه ۷تا است


تعداد دریاها ۷ تا است

۷عدد سنگ به شیطان زده میشود



معدن های اصلی روی زمین ۷تا است



۷نوع ستاره اصلی وجود دارد تعداد مدارهای الکترونی ۷ تا است



نور مرئی ۷ رنگ است


اشعه نور غیر مرئی ۷ تا است



تکبیر دو عید ۷ تا

تعداد قاره خاکی ۷تا



" باخشوع بگوییم"


لااله الاالله محمد رسول الله


دقت کردید این اقرار از ۷ کلمه تشکیل شده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۳

نظرات  (۱)

پس من 7 تا شکلات میخوام.
این چه معنی میده؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">